A Kecskeméti Rendőrkapitányság területén kiemelt feladatként kezelik az ittas járművezetés elleni rendőri fellépést.
Elegendő, ha az időről-időre a rendőrség által megtartott ittas akciókra, vagy a kihelyezett óriás plakátokra gondolunk.
A napokban veszi kezdetét egy új kampány, melynek részleteit az alábbiakban olvashatjátok!

A Kecskeméti Városi Baleset-megelőzési Bizottság a 2017. évben is folytatja a 2016-os évben megkezdett, komplex, átfogó propagandatevékenységét.

A kampány tematikusan épül fel, melynek egyik hangsúlyos, központi témája az ittas vezetés veszélyeinek a propagálása.

Az akciósorozat célja, hogy minél „közelebb” kerüljenek az alkoholt fogyasztó személyekhez. Alapos elgondolás eredményeként kapcsolat felvétel valósult meg Koch Csaba borásszal, aki Magyarországon a kulturált borfogyasztás kialakulásáért tevékenykedik.

Az elgondolás szerint, egy baleset-megelőzéssel kapcsolatos logót helyeztek el a borospalackok hátsó részén.

A Koch borászat új termékeinek (Koch Frisch) valamennyi palackja tartalmazza a logót.

 

A kampányba bevonásra került a Hírös Gong Taxi közcélú személyszállító vállalkozás is, akik a borosüvegen lévő matricák bemutatását követően, vagy az utazni szándékozók azon kijelentése alapján, mely szerint a kampányt ismerik, arról hallottak, kedvezményesen fogja otthonukba szállítani a szolgáltatást igénybe vevőket.

 

A személyszállításra specializálódott társaság bevonásának elgondolását az adta, hogy a kampány kitalálói szeretnének közlekedési alternatívát biztosítani a lakosságnak.